Jeg kontaktede firmabasen for et par måneder siden for at få hjælp til en individuel konto. En manglede jeg De var super effektive til hurtigt at finde en til mig. Der blev oprettet en virksomhedskonto til mig, og alt fungerer præcis som det skal. Dialogen med dem var uden problemer og meget direkte.klar anbefales her fra. vis man har problemer med at få en erhvervskonto her i danmark så kontakt Morten fra digi-tal så er du i hverfald i rette hænder.Mvh Luga og ivan
Der har været plads til at stille spørgsmål undervejs og jeg har på intet tidspunkt følt mig efterladt med tvivl eller usikkerhed, selvom det er mit første årsregnskab med eget Aps. Digi-Tal Aps har bevist sig en tillidsfuld og professionel samarbejdspartner, de yder en meget personlig kundeservice til en meget konkurrencedygtig pris og får mine varmeste anbefalinger. Jan V. Andersen, Tkeout Aps
Digi-Tal Regnskabs historie
Du styrer din virksomhed. Vi styrer regnskabet.
Digi-Tal ApS blev stiftet i april 2020, men det betyder ikke, at vores historie startede der.
Faktisk startede den flere år før Digi-Tal blev registreret ved Erhvervsstyrelsen, da co-founder og CEO Morten stiftede sin første virksomhed og selv løb ind i de udfordringer, det også bringer at starte egen virksomhed. Der dukkede pludselig mange spørgsmål op, såsom “Hvilke deadlines skal overholdes i år?”, “Får man fuldt fradrag for en cykel?” og “Hvad er mine muligheder, når banken afviser at give mig en erhvervskonto?”. Mulighederne var dengang ekstremt dyre og besværlige.
Dengang var det ikke unormalt, at en revisor sendte en regning på 20.000 for at besvare nogle få spørgsmål samt skrive en enkelt erklæring, og advokaten endte nemt på det dobbelte for en ejeraftale eller et stiftelsesdokument.
Velkommen Digi-Tal
Det er netop de udfordringer, vi er sat i verden for at gøre op med. Hos Digi-Tal bruger vi den nyeste teknologi og software for at sikre, at så mange arbejdsgange som muligt er automatiserede, samt at vores kunder altid har adgang til den nødvendige information og data. Det gør os nemlig samtidig i stand til at gøre det til en yderst overkommelig pris.
Siden stiftelsen i april 2020 har vi haft fornøjelsen af at arbejde sammen med mange forskellige kunder fra en række forskellige brancher. Vores primære kunder er SMV-segmentet. Det er den slags virksomheder, vi selv kommer fra, og derfor var det naturligt for os at specialisere os i at hjælpe netop denne type virksomheder med deres bogføring og revision. Vores ekspertise gør det derfor muligt for vores kunder at fokusere på deres kerneforretning, mens vi tager os af de administrative opgaver.
Tillid og professionalisme er afgørende for vores kunder, og derfor er vi altid åbne og ærlige i vores kommunikation. Vi er stolte af vores arbejde, og det er vores fornemmeste opgave, at vores kunder føler sig trygge, når de overlader deres bogføring og revision til os. Vi arbejder hver dag hårdt for at sikre, at alle vores kunder modtager den bedste service og rådgivning.
Hvis du er interesseret i at arbejde sammen med os, er du mere end velkommen til at kontakte os i bunden af siden. Vi ser frem til at hjælpe dig med alle dine bogførings- og revisionsbehov.

Regnskabsservice
Det er vigtigt at regnskabet bliver lavet korrekt, for at din virksomhed kan køre optimalt.
En enkel regnskabsløsning med en fast pris er nøglen til en sund virksomhed. Ved at have en fast månedlig ydelse undgår du overraskelser. Du ved hvad du betaler for, og du ved hvad du får.
Dårlig bogføring er derimod dyrt. Et enkelt forkert bogført bilag eller et ukorrekt indleveret årsregnskab kan koste rigtig mange penge. Du kan gå glip af fradrag eller få bøder fra Skattestyrelsen.
Digi-Tals eksperter har styr på frister og lovgivning. Således undgår du overraskelser.
Lad os tage en uforpligtende snak